ZAWIADOMIENIE o wyborze wykonawców - 19.01.2021 r.
PROTOKÓŁ OTWARCIA OFERT - 14.01.2021 r.
ZAPYTANIA z dnia 6.01.2021 r i ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO z dnia 7.01.2021 r. - PDF
ZMIANA OGŁOSZENIA - 7.01.2021 r.
3. ZAŁĄCZNIK 1,2,3 - Oferta i Oświadczenia - PLIK DOC
4. ZAŁĄCZNIK 5b - opis zamównia - PDF
W związku ze zmianą w dokumentacji przetargu Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert
Termin składania ofert: do dnia 14 stycznia 2021 r. do godz. 12:30.
Termin otwarcia ofert: 14 stycznia 2021 r. godz. 13:00
OGŁOSZENIE
Świebodzin, dnia 4.01.2021 r.
ZMIANA z dnia 7.01.2021 r.
Klub Przyrodników,
ul. 1 Maja 22,
66-200 Świebodzin;
Tel/fax: 68 38 282 36
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przetarg jest realizowany w trybie przepisów Kodeksu Cywilnego art. 701 – 705.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została zamieszczona poniżej Ogłoszenia.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków LIFE w ramach projektu pt.:
„LIFE PeatRestore. Ograniczenie emisji CO2 poprzez renaturyzację torfowisk na Nizinie Wschodnio- i Środkowoeuropejskiej”,
LIFE15 CCM/DE/138.
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prostych przetamowań ziemnych lub drewniano-ziemnych, których funkcją będzie likwidacja lub punktowe tamowanie odpływu wody z ww. torfowisk. Dodatkowo w trzech przypadkach zaprojektowano zaślepienie istniejących przepustów
Podstawowe kody CPV:
50800000-3 – Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
44210000-5 – Konstrukcje i części konstrukcji
To zamówienie jest podzielone na części - szczegóły w SIWZ
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający oczekuje wykonania zamówienia w terminie do 15.06.2021 r.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
- posiadania wiedzy i doświadczenia – w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie:
- co najmniej 1 pracy o polegającej na wielopunktowym tamowaniu odpływu wody z torfowisk w celu ochrony przyrody oraz
- co najmniej 4 prac (praca z punktu (i) może ale nie musi być jedną z nich) polegających na wykonywaniu działań ochronnych w rezerwacie lub parku narodowym.
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca winien wykazać się zapewnieniem nadzoru przyrodniczego, sprawowanego przez będącą do dyspozycji Wykonawcy w każdej chwili realizacji zamówienia, osobę o doświadczeniu:
- współudział merytoryczny w wykonywaniu co najmniej jednej terenowej, prawidłowej metodycznie, inwentaryzacji przyrodniczej lub
- zatrudnienie w instytucji ochrony przyrody na stanowisku wymagającym rozpoznawania elementów przyrody w terenie
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
- braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
Przetarg jest prowadzony na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego, w związku z czym z obowiązującego prawa nie wynikają środki ochrony prawnej inne niż skarga do sądu na zasadach ogólnych. Jednak, ustaleniem Zamawiającego, oferentom będzie przysługiwało wniesienie wniosku do Zamawiającego o ponowne rozpatrzenie zagadnienia.
Do przetargu stosują się przepisy Kodeksu Cywilnego. Ustawy o Zamówieniach Publicznych nie stosuje się. W sprawach nieuregulowanych przepisami Kodeksu Cywilnego, ani zapisami niniejszej specyfikacji, Zamawiający, prowadząc postępowanie i oceniając oferty, ma prawo postępować w każdy sposób niedyskryminujący, gwarantujący jawność, przejrzystość, obiektywizm i efektywność udzielenia zamówienia oraz równy dostęp dla podmiotów gospodarczych ze wszystkich państw członkowskich Unii Europejskiej, przy czym w szczególności za sposób spełniający te warunki będzie uważane postępowanieanalogiczne jak przewidziane w ustawie Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późniejszymi zmianami), dla trybu przetargu nieograniczonego.
Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia spoczywające na wykonawcy oraz na zamawiającym zawiera wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, udzielenia zamówień uzupełniających i/lub zamiennych na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie :
- Cena ofertowa - znaczenie kryterium – 70 %
- Długość gwarancji – znaczenie kryterium – 30 %
Punkty zostaną obliczone wg. wzorów określonych w SIWZ.
Zamawiający zapewnia sobie prawo do unieważnienia przetargu na każdym etapie postępowania, gdy zachodzi któraś z poniższych przesłanek:
- postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do skorygowania;
- gdy wszystkie złożone w postępowaniu i nie podlegające odrzuceniu oferty zawierają cenę przewyższającą kwotę jaką zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia;
- w przypadku nie złożenia co najmniej jednej oferty spełniającej wymagania przetargu;
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru ofert;
- zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zmiany treści ogłoszenia do terminu składania ofert;
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od wykonawców na etapie badania ofert; wyznacza się termin na złożenie wyjaśnień oraz uzupełnienie dokumentacji w terminie od 1 do 7 dni – w zależności od sytuacji;
- odwołania przetargu przed terminem składania ofert.
Termin składania ofert: do dnia 14 stycznia 2021 r. do godz. 12:30.
Termin otwarcia ofert: 14 stycznia 2021 r. godz. 13:00
DOKUMENTY DO ORYGINALNEGO OGŁOSZENIA Z DNIA 4.01.2021 r.
OGŁOSZENIE w Dzienniku Urzędowym UE TED
2. ZAŁACZNIK NR 1, 2, 3 - Formularz ofertowy, oświadczenia (DOCX)
3. ZAŁĄCZNIK NR 4 - WZÓR UMOWY (PDF)
4. ZAŁĄCZNIK NR 5a - Zestawienie przetamowań (XLSX) (25MB)
5. ZAŁĄCZNIK NR 5b - Opis zamówienia (PDF)
6. ZAŁĄCZNIK NR 5c - Dokumentacja techniczna (ZIP) (200MB)
DOKUMENTY DO OGŁOSZENIA ZMIENIONEGO DNIA 7.01.2021 r.
Ujęto tylko dokumenty zmienione.
3. ZAŁĄCZNIK 1,2,3 - Oferta i Oświadczenia - PLIK DOC
4. ZAŁĄCZNIK 5b - opis zamównia - PDF